Constanta / Luni – Vineri, 8. 30-16. 00 /    LIVRARE GRATUITA LA COMENZI PESTE 500 LEI!

POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR

POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR

1. In virtutea prevederilor art. 9 din O.G. nr. 34/2014, Martin’s Flower SRL ii va permite clientului sa returneze produsele comandate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere din contract, in termen de 14 zile de la data primirii produsului, cu respectarea conditiilor de retur detaliate mai jos.

2. In virtutea dreptului de retragere mentionat la art. 1.1. de mai sus, clientul are obligatia de a informa Martin’s Flower SRL, la adresa e-mail contact@accesorii-floristica.ro, inainte de implinirea termenului de 14 zile ante-mentionat, cu privire la decizia sa de a se retrage din contract.

3. Nu pot face obiectul retragerii din contract produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar si nici produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client.

4. In cazul returnarii produsului achizitionat prin intermediul www.accesorii-floristica.ro, in virtutea dreptului de retragere a clientului reglementat de prezentul capitol, Martin’s Flower SRL va rambursa in integralitate clientului suma primita cu titlu de plata, in cel mult 14 zile de la data la care este informat despre decizia de retragere din contract a clientului, folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

5. www.accesorii-floristica.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.

6. Clientul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor. Prin urmare, din valoarea sumei returnate, Martin’s Flower SRL va retine costul transportului suportat de www.accesorii-floristica.ro la expedierea coletului (in toate situatiile in care clientul a beneficiat de transport gratuit). Valoarea retinuta se calculeaza in functie de tariful practicat de firma transportatoare si de formatul expeditiei (colet).

7. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu fie folosit, sa nu prezinte urme de purtare, lovire sau murdarie, sa contina toate accesoriile aferente produsului (daca este cazul), sa fie in ambalajul original, cu etichetele intacte, insotit de certificatul de garantie, factura si chitanta de la curier (in original sau copie), sa nu prezinte defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate anterior de client societatii Martin’s Flower SRL, in scris). Martin’s Flower SRL isi rezerva dreptul de a nu accepta retragerea din contract in cazul in care la returnarea produselor se constata ca acestea nu se afla in starea in care au fost livrate, conform celor aratate mai sus.

8. Daca doreste schimbarea marimii/culorii produsului comandat sau inlocuirea produsului cu un alt produs, clientul va trimite produsul/produsele pe care doreste sa il/le schimbe prin curier, la adresa de returnare, Str. Chiliei 13, Constanța sau prin formular retur website, impreuna cu certificatul de garantie, factura si chitanta de la curier (in original sau copie), dupa ce in prealabil a notificat acest lucru societatii Martin’s Flower SRL. Returnarea produsului solicitat la schimb se face prin curier la adresa specificata de client.

9. Pentru notificari ale intentiei de retur si orice alte intrebari, clientul poate contacta Martin’s Flower SRL la adresa: contact@accesorii-floristica.ro

Deschide chat
Ai nevoie de ajutor ?
Buna ziua !
Cu ce va putem ajuta ?